Monster Notebook, İtalya’da master eğitimine başlayan Eyyüp Palmanak’ın yaşadığı servis sıkıntısını kısa müddette çözerek takdir topladı.
Palmanak’ın bilgisayarı, servis sürecinde yaşanan bir kusur nedeniyle İtalya’ya gönderilememiş ve genç adamın eğitimine başlaması büyük bir meseleyle karşı karşıya kalmıştı.
Palmanak, toplumsal medyada yaptığı paylaşımda yaşananları ayrıntılı bir formda anlatarak Monster Notebook’u şikayet etmişti.
Şirket CEO’su İlhan Yılmaz ise bu duruma kayıtsız kalmayarak çabucak harekete geçti. Yılmaz, şahsî olarak hususla ilgilenerek, Palmanak’ın bilgisayarının İtalya’ya özel bir grup tarafından elden teslim edilmesini sağladı.
MONSTER NOTEBOOK CEO’SUNDAN TAKDİR TOPLAYAN ÖZÜR
Monster Notebook’tan yapılan açıklamada: “Eyyüp Palmanak kardeşimizin, servisimizden kazara adresine kargo edildiği için, yurtdışı uçuşuna bizim yanılgımız nedeniyle yetişemeyen bilgisayarını, bugün arkadaşlarımız İtalya’ya şahsen giderek elden teslim ettiler.
Kusur ettik ve bir halde senin kasvet çekmene sebep olduk Eyyüp. Çok üzgünüz, özür diliyorum tüm takım arkadaşlarım ismine. Seni İtalya’daki Master hayatında canavarsız bırakamazdık.” denildi.
Bu olay, müşteri memnuniyetine verdiği ehemmiyetle bilinen Monster Notebook’un bir defa daha gündeme gelmesine neden oldu. Şirketin, yaşanan yanılgıyı kabul ederek süratli ve tesirli bir tahlil üretmesi takdir topladı.
EYYÜP PALMANAK’TAN MONSTER’A TEŞEKKÜR PAYLAŞIMI